۲٬۵۸۶
ویرایش
بدون خلاصۀ ویرایش |
بدون خلاصۀ ویرایش |
||
خط ۸۳: | خط ۸۳: | ||
فریدون ژورک تابستان سال ۱۳۳۴، به توصیه مادرش، بانوخدیجه قدکچی'''،''' جهت کسب آموزشهای فنی درامور سینمائی توسط دائیاش، به آقای محمود نوذری کارگردان، فیلمبردار و مدیرفنی استودیوکاروان فیلم معرفی میشود. | فریدون ژورک تابستان سال ۱۳۳۴، به توصیه مادرش، بانوخدیجه قدکچی'''،''' جهت کسب آموزشهای فنی درامور سینمائی توسط دائیاش، به آقای محمود نوذری کارگردان، فیلمبردار و مدیرفنی استودیوکاروان فیلم معرفی میشود. | ||
تابستان سال ۱۳۳۸، فریدون ژورک دراین چهارسال (۱۳۳۸–۱۳۳۴) با ادامه تحصیل تا پایان بردن دوران دبیرستان علاوه براینکه دررشته بوکس باشگاه تاج واقع در بنای بهجا مانده از نمایشگاه صنعتی | تابستان سال ۱۳۳۸، فریدون ژورک دراین چهارسال (۱۳۳۸–۱۳۳۴) با ادامه تحصیل تا پایان بردن دوران دبیرستان علاوه براینکه دررشته بوکس باشگاه تاج واقع در بنای بهجا مانده از نمایشگاه صنعتی چکسلواکی در پارک سنگلج تهران، به تمرین و خودسازی مشغول بود، آنچنانکه تا مرحله کسب مقام سومی، در وزن اول بازیهای بوکس انتخابی تیم ملی، برگ زیتون طلائی که درسالن محمد [[رضاشاه پهلوی|رضاشاه]] آنزمان، برگذار میشد، پیشرفت کرده بود، او همزمان تعطیلات تابستانی مدارس را دراستودیو کاروان فیلم، زیرنظر استادش محمود نوذری به فراگیری صدابرداری و تدوین فیلم سپری کرد. | ||
تابستان ۱۳۳۸. علاوه بردستیاری تدوین، صداگذاری فیلم مرفین را نیز عهده دارشد و این اولین کار مستقل او در زمینه صداگذاری و تدوین نگاتیو فیلم هم است که برای اولین بار توانست از این بابت دستمزد قابل ملاحظهای دریافت کند، فیلم مرفین توسط محمد علی جعفری، کارگردان، نویسنده و بازیگر تاتر و سینما تهیه شده بود که از فیلمهای مطرح آنزمان بود. | تابستان ۱۳۳۸. علاوه بردستیاری تدوین، صداگذاری فیلم مرفین را نیز عهده دارشد و این اولین کار مستقل او در زمینه صداگذاری و تدوین نگاتیو فیلم هم است که برای اولین بار توانست از این بابت دستمزد قابل ملاحظهای دریافت کند، فیلم مرفین توسط محمد علی جعفری، کارگردان، نویسنده و بازیگر تاتر و سینما تهیه شده بود که از فیلمهای مطرح آنزمان بود. |