کمال‌الملک: تفاوت میان نسخه‌ها

۱ بایت اضافه‌شده ،  ‏۲۹ مارس ۲۰۱۸
خط ۶۱: خط ۶۱:
..................
..................


سبک هنر KAMAL-AL-MOLK<ref>[http://www.iranicaonline.org/articles/kamal-al-molk-mohammad-gaffari KAMĀL-AL-MOLK, MOḤAMMAD ḠAFFĀRI]-Ensiclopedia-Iranca </ref>
سبک هنر KAMAL-AL-MOLK<ref>[http://www.iranicaonline.org/articles/kamal-al-molk-mohammad-gaffari KAMĀL-AL-MOLK, MOḤAMMAD ḠAFFĀRI]-Encyclopaedia Iranca </ref>


کمال الملک دانشجوی نقاشی دانشگاهی اروپایی بود که ابتدا در دارالفنون و دادگاه سلطنتی و بعدا در اروپا بود. هنگامی که او در اروپا کار می کرد، نقاشی دانشگاهی که به نئوکلاسیک گرایی و رمانتیسیستی پیوست، هنوز نهاد غالب در هنرهای تجسمی بود - نه تنها در اروپا، بلکه در حاشیه غرب. چالش هایی مانند جریانات مدرن به مثابه امپرسیونیسم و ​​بویژه بیانگرایی و کوبیزم به نقاشی آکادمیک در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم به جمع آوری نیروها کمک کرد. بدین ترتیب استدلال می شود که کمال الملک با حرکات مدرنیستی دست نخورده باقی مانده است.
کمال الملک دانشجوی نقاشی دانشگاهی اروپایی بود که ابتدا در دارالفنون و دادگاه سلطنتی و بعدا در اروپا بود. هنگامی که او در اروپا کار می کرد، نقاشی دانشگاهی که به نئوکلاسیک گرایی و رمانتیسیستی پیوست، هنوز نهاد غالب در هنرهای تجسمی بود - نه تنها در اروپا، بلکه در حاشیه غرب. چالش هایی مانند جریانات مدرن به مثابه امپرسیونیسم و ​​بویژه بیانگرایی و کوبیزم به نقاشی آکادمیک در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم به جمع آوری نیروها کمک کرد. بدین ترتیب استدلال می شود که کمال الملک با حرکات مدرنیستی دست نخورده باقی مانده است.
۷۳۵

ویرایش