کاربر:Ehsan/1صفحه تمرین: تفاوت میان نسخه‌ها

پرش به ناوبری پرش به جستجو
بدون خلاصۀ ویرایش
بدون خلاصۀ ویرایش
بدون خلاصۀ ویرایش
خط ۷۷: خط ۷۷:


=== سخنرانی راجر گادسیف در تظاهرات برلین ===
=== سخنرانی راجر گادسیف در تظاهرات برلین ===
راجر گادسیف عضو ارشد مجلس عوام انگلستان از حزب کارگر رد تظاهرات برلین گفت:<blockquote>من خوشحالم که در این تظاهرات هستم تا از آزادی و حقوق‌بشر در ایران حمایت کنم. من با همکارانم که در اینجا از دولت خواستار به‌رسمیت شناختن حق مردم و مقاومت ایران برای تغییر در ایران و حمایت از خانم مریم رجوی شدند هم صدا هستم.</blockquote><blockquote>مانع اصلی تغییر در ایران سپاه پاسداران است. من امیدوارم که دولت ما نیز مثل دولت آمریکا سپاه پاسداران را در لیست تروریستی بگنجاند.</blockquote><blockquote>ما اخیراً طرحی را در پارلمان ارائه کرده‌ایم تا سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات رژیم ایران در لیست تروریستی گنجانده شوند و خانم مریم رجوی مورد حمایت قرار بگیرد. من با همکارانم در مجلس عوام به تلاش خود برای تحقق خواسته‌های مردم ایران و حمایت از شورای ملی مقاومت ادامه خواهیم داد.</blockquote><blockquote> </blockquote>
راجر گادسیف عضو ارشد مجلس عوام انگلستان از حزب کارگر رد تظاهرات برلین گفت:<blockquote>من خوشحالم که در این تظاهرات هستم تا از آزادی و حقوق‌بشر در ایران حمایت کنم. من با همکارانم که در اینجا از دولت خواستار به‌رسمیت شناختن حق مردم و مقاومت ایران برای تغییر در ایران و حمایت از خانم مریم رجوی شدند هم صدا هستم.</blockquote><blockquote>مانع اصلی تغییر در ایران سپاه پاسداران است. من امیدوارم که دولت ما نیز مثل دولت آمریکا سپاه پاسداران را در لیست تروریستی بگنجاند.</blockquote><blockquote>ما اخیراً طرحی را در پارلمان ارائه کرده‌ایم تا سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات رژیم ایران در لیست تروریستی گنجانده شوند و خانم مریم رجوی مورد حمایت قرار بگیرد. من با همکارانم در مجلس عوام به تلاش خود برای تحقق خواسته‌های مردم ایران و حمایت از شورای ملی مقاومت ادامه خواهیم داد.</blockquote>هیئت جوانان و دانشجویان ایران در تظاهرات برلین
 
نماینده این هیئت در تظاهرات برلین طی سخنانی گفت:
 
ما نسلی هستیم که هرگز خانه خود را ندیده‌ایم. ما همان‌هایی هستیم که پدرانشان توسط ملاها شکنجه و اعدام شدند. کسانی که  خاله ها و عمویشان در کمپ اشرف و کمپ لیبرتی کشتار شدند. سکانی که برادران و خواهرانشان در خیابان های تهران کتک خوردند و توسط ملاها مورد حمله قرار گرفته اند. اما رژیم ایران در سرکوب ما شکست خورده است. با  وجود قهرمانان مجاهد در اشرف ۳ ما چگونه می توانیم شجاعت نداشته باشیم؟ چطور می توانیم امیدوار نباشیم؟ چگونه می توانیم با رهبری مریم رجوی قوی نباشیم؟ ما پرچم ۱۲۰۰۰۰ شهید را در دست گرفته‌ایم.
 
ایران آزاد، میل واقعی مردم ایران است. ما از بورسی جانسون می خواهیم که در سمت راست تاریخ ایستاده و از مردم ایران حمایت کند؛ تشخیص NCRI و مریم رجوی به عنوان جایگزین واقعی است که می تواند آزادی و دموکراسی را به ایران برساند. "
"مردم در سراسر ایران رو به افزایش هستند. آنها یک پیام واضح دارند: رژیم آخوندی باید برود. این رژیم درد و سختی را برای مردم ایران و همسایگان خود به ارمغان آورده است. ما حمایت ما از جوانان در ایران را نشان می دهیم. شما قوی و پایدار هستید و برای همه ما الهام بخش است. "
"ما اینجا ایستاده ایم تا در یک صدای متحدانه بگوییم که ما تغییر رژیم را می خواهیم. مردم ایران حق تصمیم گیری در مورد آینده خود دارند. بوریس جانسون وظیفه دارد با مردم ایران کنار بیاید. ظلم و ستم به رژیم منجر به گروگان گیری و تروریسم شده است. ما از سپاه پاسداران و کلیۀ رژیم آخوندها در فهرست سازمان های تروریستی می خواهیم. "
"پیروزی از آن ماست. آینده ماست. "<blockquote> </blockquote>


== قطعنامه پایانی  تظاهرات لندن ==
== قطعنامه پایانی  تظاهرات لندن ==

منوی ناوبری