کاربر:Rah/صفحه تمرین: تفاوت میان نسخه‌ها

۶٬۵۱۴ بایت اضافه‌شده ،  ‏۲۱ ژوئیهٔ ۲۰۲۱
بدون خلاصۀ ویرایش
بدون خلاصۀ ویرایش
بدون خلاصۀ ویرایش
خط ۱۵۷: خط ۱۵۷:


=== سناتور تد کروز ===
=== سناتور تد کروز ===
[[پرونده:سناتور تد کروز.JPG|بندانگشتی|277x277پیکسل|سناتور تد کروز ]]
سناتور تد کروز کاندیدای پیشین ریاست جمهوری آمریکا نیز در قسمتی از سخنرانی خود در گردهمایی جهانی ایران آزاد گفت:
سناتور تد کروز کاندیدای پیشین ریاست جمهوری آمریکا نیز در قسمتی از سخنرانی خود در گردهمایی جهانی ایران آزاد گفت:


افتخار می‌کنم که در این گردهمایی بزرگ سخنرانی می‌کنم. دولت بایدن عجله می‌کند تا تحریم‌ها علیه آخوندها را رفع کند. فعالیت‌های رژیم بسیار مخرب است.  وقتی در مورد رژیم ایران صحبت می‌کنیم باید بگوییم این رژیم باید سرنگون شود.
افتخار می‌کنم که در این گردهمایی بزرگ سخنرانی می‌کنم. دولت بایدن عجله می‌کند تا تحریم‌ها علیه آخوندها را رفع کند. فعالیت‌های رژیم بسیار مخرب است.  وقتی در مورد رژیم ایران صحبت می‌کنیم باید بگوییم این رژیم باید سرنگون شود.


همان طور که خودتان گفتید رژیم ایران با این توافق می‌خواهد به فعالیت‌های خراب‌کارانه‌اش ادامه دهد. آنان یک و هفت میلیارد دلار پول نقد گرفتند که این یک زد و بند بود. با رژیم آخوندی برای نجات گروگان‌ها. من از پرزیدنت ترامپ خواستم این توافق‌ها را لغو کند و او این کار را کرد. وی آن‌ها را تحریم کرد و قاسم سلیمانی را از بین برد.
همان طور که خودتان گفتید رژیم ایران با این توافق می‌خواهد به فعالیت‌های خراب‌کارانه‌اش ادامه دهد. آنان یک و هفت میلیارد دلار پول نقد گرفتند که این یک زد و بند بود. با رژیم آخوندی برای نجات گروگان‌ها. من از پرزیدنت ترامپ خواستم این توافق‌ها را لغو کند و او این کار را کرد. وی آن‌ها را تحریم کرد و قاسم سلیمانی را از بین برد. من مبارزه را برای حسابرسی از رژیم ایران در سنا ادامه خواهم داد و فشار حداکثری را برمی‌گردانم تا وقتی که این رژیم شرور سرنگون شود.


من مبارزه را برای حسابرسی از رژیم ایران در سنا ادامه خواهم داد و فشار حداکثری را برمی‌گردانم تا وقتی که این رژیم شرور سرنگون شود.
=== سناتور تام تیلیس ===
سناتور تام تیلیس عضو کمیته‌های قوای مسلح و قضایی سنای آمریکا در سخنرانی خود گفت:
 
مفتخرم به شما که قهرمانان ایران آزاد هستید. انتخابات اخیر ضرورت تغییر را نشان داد. برنده این انتخابات سال‌ها درگیر بازجویی، قتل و شکنجه مدافعان دموکراسی و مخالفان بوده است. آخوندها او را سرکار آوردند چون می‌دانند رژیم‌شان ضعیف است. آن‌ها می‌خواهند هر گونه صدای مخالفتی را سرکوب کنند که تهدیدی برای حکومتشان است. ما باید در کنار مردم ایران در مبارزه علیه رژیم بایستیم و شما در رهبری و سازماندهی تظاهرات و مخالفت‌ها نقش کلیدی داشتید. من و هم‌کارانم در کنگره برای یک ایران آزاد و دمکراتیک حمایت می‌کنیم.
 
من افتخار می‌کنم که از شما حمایت می‌کنم.
 
=== سناتور کورنین ===
سناتور کورنین عضو کمیته مالی سنای آمریکا نیز در این گردهمایی گفت:
 
سلام دوستان می‌خواهم خوش آمدگویی گرمی به کنفرانس شما بگویم. آمریکا در کنار شما می‌ایستد. ما به پرزیدنت بایدن می‌گوییم باید به فشار بیشتر بر رژیم ادامه دهد.
 
ترتزی وزیر خارجه پیشین ایتالیا
 
ترتزی وزیر خارجه پیشین ایتالیا (۲۰۱۱) در سخنرانی خود در گردهمایی جهانی ایران آزاد گفت:
 
خانم مریم رجوی عزیز: افتخار دارم که در این گردهمایی که در دوران حساسی برگزار می‌شود شرکت می‌کنم. الآن باید از شر این رژیم خلاص شویم. بسیاری هستند که درد و رنج می‌کشند در ایران. خیلی از رؤسا و نخست وزیران در اجلاس پیشین [[شورای ملی مقاومت ایران|'''شورای ملی مقاومت''']] شرکت کردند و آن‌ها نگران نقض حقوق‌بشر در ایران هستند. آن‌ها توجه جامعه جهانی را به این واقعیت جلب می‌کند که انتصاب ٰ[[ابراهیم رئیسی|'''ابراهیم رئیسی''']] واقعیت رژیم را برملا کرد.
 
مردم این انتخابات را تحریم کردند و چندین هزار کلیپ که مقاومت منتشر کرد این را نشان می‌دهد. ابراهیم رئیسی از مسولان [[قتل عام ۶۷|'''قتل‌عام''']] بوده است. آن‌ها به‌خاطر این‌که بر سر عقایدشان پافشاری کردند اعدام شدند. اکنون زمان آن است که در کنار مردم ایران قرار بگیریم تا به این دیکتاتور پایان دهیم. این یک هشدار به غربی‌ها است که بر سر برجام پافشاری می‌کنند. کشورهای اروپا و آمریکا نباید درد و رنج مردم ایران را فراموش کنند. دیدیم که یک جاسوس رژیم برای اولین بار در دادگاه اروپا محکوم شد. زمان آن است که یک برخورد قاطع از طرف اروپا با رژیم ایران انجام شود. باید سفارتخانه‌های رژیم در اروپا بسته شود. باید از این رژیم به‌خاطر ده‌ها هزار کشته حسابرسی کرد. رژیمی که سرانش به‌خاطر سرکوب مردم ایران تحریم شدند.
 
=== برنارد کوشنر ===
برنارد کوشنر وزیر خارجه فرانسه (۲۰۱۰) در بخشی از سخنرانی خود در این گردهمایی گفت:
 
بعد از چند دهه از روی کار آمدن رژیم جمهوری اسلامی در این فضایی که در منطقه هست رژیم رئیسی را رئیس‌جمهور کرد. در ایران [[سید علی خامنه ای|'''خامنه‌ای''']] حق تصمیم‌گیری دارد و او خودش رئیسی را منصوب کرد. خامنه‌ای خیلی کاندیداها را آورد ولی رئیسی را انتصاب کرد و این یعنی انتصابات نه انتخابات. اکثریت مردم رأی ندادند. این فرد (رئیسی) در جنایات دست داشته، در شکنجه دست داشته، در هیأت مرگ بوده به‌خاطر دست داشتن در جنایت باید در برابر عدالت قرار بگیرد.
 
=== مارتین لوترکینگ سوم ===
[[پرونده:مارتین لوترلینک.JPG|بندانگشتی|281x281پیکسل|مارتین لوترکینگ سوم]]
مارتین لوترکینگ سوم از جنبش ضدنژادپرستی مارتین لوترکینگ در گردهمایی جهانی ایران آزاد گفت:
 
با تشکر از این‌که شرکت من در این گردهمایی را فراهم کردید. از خانم رجوی به‌خاطر حمایت از دموکراسی و حقوق‌بشر تشکر می‌کنم. من حمایت می‌کنم از حقوق‌بشر در ایران و خواست مردم ایران برای یک جمهوری دمکراتیک و سکولار. من از طرح ۱۰ماده‌ای خانم رجوی حمایت می‌کنم که حاوی آزادی مردم ایران، رعایت حقوق‌بشر و برابری و هم‌زیستی مسالمت‌آمیز است. این مستحق حمایت است و مردم ایران خواهان آزادی هستند و آمریکا باید از این هدف حمایت کند. مردم آمریکا هم باید از این هدف حمایت کنند من از قیام‌های جنبش مقاومت در ایران حمایت می‌کنم؛ و مردم ایران به‌زودی و به‌طور واقعی به آزادی دست خواهند یافت. از سخنان خانم مریم رجوی خوشحال شدم که یادآور سخنان پدرم در دفاع از آزادی بود.


=== سناتور جوزف لیبرمن ===
=== سناتور جوزف لیبرمن ===
۵٬۸۵۷

ویرایش