تظاهرات ۱۳۹۸ ایران: تفاوت میان نسخه‌ها

پرش به ناوبری پرش به جستجو
بدون خلاصۀ ویرایش
بدون خلاصۀ ویرایش
بدون خلاصۀ ویرایش
خط ۱: خط ۱:


</noinclude>[[پرونده:Crystal Clear app clock-orange.svg|16px]]&nbsp;'''{{{1|در حال پیشرفت است}}}
</noinclude><figure-inline>[[پرونده:Crystal Clear app clock-orange.svg|16x16پیکسل]]</figure-inline>&nbsp;'''{{{1|در حال پیشرفت است}}}'''


{{Infobox civil conflict
{{Infobox civil conflict
خط ۱۴۵: خط ۱۴۵:


=== قدردانی روحانی از نیروهای سرکوب تظاهرات ===
=== قدردانی روحانی از نیروهای سرکوب تظاهرات ===
حسن روحانی در جلسه‌ای از نیروهای امنیتی به‌دلیل برخورد با تظاهرکنندگان و سرکوب مردم معترض تشکر کرد. وی گفت: «وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، بسیج و همه نیروهای مسلح و نیروی امنیتی که از همه آنها تشکر می کنم. با همه توان تلاش کردند سردسته آدم هایی که دنبال تخریب اموال عمومی بودند را شناسایی کنند، برخی را دستگیر کردند و برخی دیگر را دستگیر خواهند کرد و طبق قانون باید با آنها رفتار شود.»
حسن روحانی در جلسه‌ای از نیروهای امنیتی به‌دلیل برخورد با تظاهرکنندگان و سرکوب مردم معترض تشکر کرد. وی گفت: «وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، بسیج و همه نیروهای مسلح و نیروی امنیتی که از همه آنها تشکر می کنم. با همه توان تلاش کردند سردسته آدم هایی که دنبال تخریب اموال عمومی بودند را شناسایی کنند، برخی را دستگیر کردند و برخی دیگر را دستگیر خواهند کرد و طبق قانون باید با آنها رفتار شود.»<ref>[https://farsi.euronews.com/2019/11/17/the-breaker-are-not-so-much-iran-president-rouhani-said-feul-price-rising-protests روحانی: تخریب کنندگان عددی نیستند-سایت یورو نیوز]</ref>.


== استعفای چند نماینده مجلس ==
== استعفای چند نماینده مجلس ==
۱٬۶۶۴

ویرایش

منوی ناوبری