کاربر:Abbas/صفحه تمرین2: تفاوت میان نسخه‌ها

پرش به ناوبری پرش به جستجو
بدون خلاصۀ ویرایش
بدون خلاصۀ ویرایش
بدون خلاصۀ ویرایش
خط ۴۷۴: خط ۴۷۴:


== افشای طرح مخفی رژیم ایران در شمال تهران ==
== افشای طرح مخفی رژیم ایران در شمال تهران ==
افشای برنامه هسته‌یی ایران - ۲۲اسفند ۱۳۸۴- افشای طرح مخفی رژیم ایران در شمال تهران
۲۲اسفند ۱۳۸۴ (۱۳مارس ۲۰۰۶)، مقاومت ایران از یک طرح مخفی رژیم ایران در شمال تهران پرده برداشت. هفته‌نامه ساندی تلگراف چاپ انگلستان به‌ نقل از علیرضا جعفرزاده نوشت: <blockquote>«در حالیکه رهبران رژیم ایران برای مقابله با غرب بر سر برنامه غیرمجاز هسته‌یی خود آماده می‌شوند، رژیم ایران اقدام به ساختن یک مرکز زیرزمینی فرماندهی اضطراری در جنوب منطقه‌ی عباس آباد واقع در شمال تهران کرده است. این مجتمع که ساخت آن به‌تازگی تکمیل شده از طریق تونل‌هایی به دیگر پادگانهای دولتی در نزدیکی مصلای تهران وصل شده است.»<ref>هفته نامه ساندی تلگراف - ۱۳ مارس ۲۰۰۶</ref></blockquote>


۲۲اسفند ۱۳۸۴- ۱۳مارس ۲۰۰۶: مقاومت ایران از یک طرح مخفی رژیم ایران در شمال تهران پرده برداشت.
== افشای مراکز دانشگاهی پوششی برای توسعه سلاح‌های اتمی ==
 
۲۹اسفند ۱۳۸۴ (۲۰مارس ۲۰۰۶در یک کنفرانس مطبوعاتی در کلوپ ملی مطبوعات در واشینگتن، علیرضا جعفرزاده جزئیات جدیدی از پروژه‌های مخفی اتمی جمهوری اسلامی، از جمله استفاده از مراکز علمی و دانشگاهی به‌عنوان پوششی برای تحقیق و توسعه برنامه سلاح‌های هسته‌ی را فاش کرد.
هفته‌نامه ساندی تلگراف چاپ انگلستان به‌نقل از علیرضا جعفرزاده نوشت: «در حالیکه رهبران رژیم ایران برای مقابله با غرب بر سر برنامه غیرمجاز هسته‌یی خود آماده می‌شوند، رژیم ایران اقدام به ساختن یک مرکز زیرزمینی فرماندهی اضطراری در جنوب منطقهٴ عباس آباد واقع در شمال تهران کرده است. این مجتمع که ساخت آن به‌تازگی تکمیل شده از طریق تونل‌هایی به دیگر پادگانهای دولتی در نزدیکی مصلای تهران وصل شده است.
 
== افشای مراکز دانشگاهی، پوششی برای توسعهٴ سلاحهای اتمی ==
افشای برنامه هسته‌یی ایران - ۲۹اسفند ۱۳۸۴- افشای مراکز دانشگاهی، پوششی برای توسعهٴ سلاحهای اتمی
 
۲۹اسفند ۱۳۸۴- ۲۰مارس ۲۰۰۶: کنفرانس مطبوعاتی مقاومت ایران در واشینگتن
 
در یک کنفرانس مطبوعاتی در کلوپ ملی مطبوعات در واشینگتن، علیرضا جعفرزاده جزئیات جدیدی از پروژه‌های مخفی اتمی آخوندها، از جمله استفاده از مراکز علمی و دانشگاهی به‌عنوان پوششی برای تحقیق و توسعهٴ برنامه سلاحهای هسته‌یی فاش کرد.


== افشای دستیابی به بمب اتمی از نوع ایمپلوژن ==
== افشای دستیابی به بمب اتمی از نوع ایمپلوژن ==
افشای برنامه هسته‌یی ایران - ۷اردیبهشت ۱۳۸۵- افشای اقدامات برای دستیابی به بمب اتمی از نوع ایمپلوژن
۷اردیبهشت ۱۳۸۵ (۲۷آوریل ۲۰۰۶)، در یک کنفرانس بزرگ مطبوعاتی در پاریس، محمد محدثین پروژه مخفی رژیم ایران برای دستیابی به سانتریفیوژهای پی ۲ و زنجیره‌ی  اقدامات جمهوری اسلامی برای دستیابی به بمب اتمی از نوع ایمپلوژن را به اطلاع خبرنگاران رسانه‌های فرانسوی و بین‌المللی رساند.
 
۷اردیبهشت ۱۳۸۵- ۲۷آوریل ۲۰۰۶: کنفرانس مطبوعاتی مقاومت ایران در پاریس


در یک کنفرانس بزرگ مطبوعاتی در پاریس محمد محدثین پروژه مخفی رژیم ایران برای دستیابی به سانتریفوژهای پی ۲و زنجیرهٴ اقدامات رژیم برای دستیابی به بمب اتمی از نوع ایمپلوژن را به اطلاع خبرنگاران رسانه‌های فرانسوی و بین‌المللی رساند.
== افشای مراکز مونتاژ سانتریفیوژهای پی ۲ ==
۲شهریور ۱۳۸۵ (۲۴اوت ۲۰۰۶)، طی یک کنفرانس مطبوعاتی در پاریس محمد محدثین، مراکز مونتاژ سانتریفیوژهای پی ۲را افشا کرد و گفت:


== افشای مراکز مونتاژ سانتریفوژهای پی ۲ ==
«طبق اطلاعات مقاومت ایران حداقل ۱۵سانتریفیوژ پی ۲مونتاژ شده و در حال حاضر زیر آزمایش است.»
افشای برنامه هسته‌یی ایران - ۲شهریور ۱۳۸۵- افشای مراکز مونتاژ سانتریفوژهای پی ۲


۲شهریور ۱۳۸۵- ۲۴اوت ۲۰۰۶: طی یک کنفرانس بزرگ مطبوعاتی در پاریس محمد محدثین مراکز مونتاژ سانتریفوژهای پی ۲را افشا کرد و گفت: «طبق اطلاعات مقاومت ایران حداقل ۱۵سانتریفوژ پی ۲مونتاژ شده و در حال حاضر زیر آزمایش است. در این کنفرانس اسامی دست‌اندرکاران شرکتهای پوششی تأسیسات هسته‌یی رژیم ایران و آدرس این شرکتها فاش شد.
در این کنفرانس اسامی دست‌اندرکاران شرکت‌های پوششی تأسیسات هسته‌یی رژیم ایران و آدرس این شرکت‌ها فاش شد.


== افشای اسامی اماکن غنی‌سازی و ۲۸تن از دست‌اندر کاران ==
== افشای اسامی اماکن غنی‌سازی و ۲۸تن از دست‌اندر کاران ==
افشای برنامه هسته‌یی ایران - ۲۴شهریور ۱۳۸۵- افشای اسامی اماکن غنی‌سازی و ۲۸تن از دست‌اندر کاران آن
۲۴شهریور ۱۳۸۵ (۱۵سپتامبر ۲۰۰۶در یک کنفرانس مطبوعاتی و رادیو تلویزیونی در نیویورک، علیرضا جعفرزاده جزئیاتی جدید از فعالیت مخفی غنی‌سازی لیزری توسط رژیم ایران را فاش کرد و اسامی محل‌های غنی‌سازی و ۲۸تن از دست‌اندرکاران آن را اعلام نمود.
 
۲۴شهریور ۱۳۸۵- ۱۵سپتامبر ۲۰۰۶: کنفرانس مطبوعاتی مقاومت ایران در نیویورک
 
در یک کنفرانس بزرگ مطبوعاتی و رادیو تلویزیونی در نیویورک علیرضا جعفرزاده جزئیات جدید از فعالیت مخفی غنی‌سازی لیزری توسط رژیم ایران را فاش کرد و اسامی محل‌های غنی‌سازی و ۲۸تن از دست‌اندرکاران آن را اعلام نمود.


== افشای تلاش‌های گسترده برای دستیابی به‌تسلیحات اتمی ==
== افشای تلاش‌های گسترده برای دستیابی به‌تسلیحات اتمی ==
۲۳مرداد ۱۳۸۶  (۱۴اوت ۲۰۰۷)، صبح چهارشنبه ۲۳مرداد ۱۳۸۶ افشاگری مقاومت ایران در هتل ویلارد واشینگتن با شرکت نمایندگان رادیو تلویزیون‌ها و مطبوعات و خبرگزاری‌های بین‌المللی که بیش از ۴۰رسانه را شامل می‌شدند، برگزار گردید.‌ برخی دیپلومات‌ها و نمایندگان سفارت‌های کشورهای مختلف جهان نیز در این کنفرانس شرکت کرده بودند. علیرضا جعفرزاده، بر اساس گزارش کمیسیون تحقیقات دفاعی و استراتژیک شورای ملی مقاومت ایران تلاش‌های گسترده جمهوری اسلامی برای دستیابی به‌تسلیحات اتمی، میکروبی و شیمیایی را که به‌گفته رفسنجانی «تضمین استراتژیکی بقا» برای حاکمیت جمهوری  اسلامی محسوب می‌شود، فاش کرد.
۲۳مرداد ۱۳۸۶  (۱۴اوت ۲۰۰۷)، صبح چهارشنبه ۲۳مرداد ۱۳۸۶ افشاگری مقاومت ایران در هتل ویلارد واشینگتن با شرکت نمایندگان رادیو تلویزیون‌ها و مطبوعات و خبرگزاری‌های بین‌المللی که بیش از ۴۰رسانه را شامل می‌شدند، برگزار گردید.‌ برخی دیپلومات‌ها و نمایندگان سفارت‌های کشورهای مختلف جهان نیز در این کنفرانس شرکت کرده بودند. علیرضا جعفرزاده، بر اساس گزارش کمیسیون تحقیقات دفاعی و استراتژیک شورای ملی مقاومت ایران تلاش‌های گسترده جمهوری اسلامی برای دستیابی به‌تسلیحات اتمی، میکروبی و شیمیایی را که به‌گفته رفسنجانی «تضمین استراتژیکی بقا» برای حاکمیت جمهوری  اسلامی محسوب می‌شود، فاش کرد.


== افشای مرکز فرماندهی مدیریت ساخت و هم‌چنین محل مرکزی تحقیقات اتمی نظامی ==
== افشای مرکز فرماندهی مدیریت ساخت و محل مرکزی تحقیقات اتمی نظامی ==
افشای برنامه هسته‌یی ایران - ۱اسفند ۱۳۸۶- افشای مرکز فرماندهی مدیریت ساخت و محل مرکزی تحقیقات اتمی
۱اسفند ۸۶ (۲۰فوریه ۲۰۰۸)، در کنفرانس مطبوعاتی مقاومت ایران در بروکسل، محمد محدثین، مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایران دو بخش افشا نشده از فعالیت‌های اتمی رژیم ایران را که برای دستیابی به بمب اتمی است، افشا کرد. آقای محدثین گفت:‌ «این دو بخش شامل مرکز فرماندهی مدیریت ساخت و هم‌چنین محل مرکزی تحقیقات اتمی نظامی رژیم ایران و دیگری پروژه ساخت کلاهک اتمی می‌باشد.» وی ادامه داد: «رژیم ایران از آوریل ۲۰۰۷پروژه‌های اتمی خود را وارد مرحله جدیدی کرده و برای اولین بار یک مرکز فرماندهی و مدیریت واحد برای تکمیل پروژه ساخت بمب اتمی به نام «حوزه توسعه کاربرد فن‌آوری‌های پیشرفته»، تأسیس کرده است. این مرکز فرماندهی در همان محل سایت لویزان ۲تشکیل شده و تکامل یافته و گسترش یافته‌ی مرکزی است که از سال ۲۰۰۴در آنجا وجود داره. این مرکز فرماندهی، یک ارگان مستقل در وزارت دفاع است و معاونت‌ها و زیرمجموعه‌های خودش را دارد. این مرکز که به سایت مژده معروف است، تحت ریاست مهندس محسن فخری زاده مهابادی می‌باشد. محسن فخری زاده، ۴۷ساله است و متخصص مهندسی هسته‌یی و از اعضای سپاه پاسداران است. او به‌طور مستقیم به وزیر دفاع، مصطفی محمد نجار وصل است.»
 
۱اسفند ۸۶-۲۰فوریه ۲۰۰۸: کنفرانس مطبوعاتی مقاومت ایران در بروکسل- در این روز محمد محدثین، مسئول کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت ایران دو بخش افشانشده از فعالیت‌های اتمی رژیم ایران را که برای دستیابی به بمب اتمی است، افشا کرد. آقای محدثین گفت:‌ «این دو بخش شامل مرکز فرماندهی مدیریت ساخت و هم‌چنین محل مرکزی تحقیقات اتمی نظامی رژیم ایران و دیگری پروژه ساخت کلاهک اتمی می‌باشد. وی ادامه داد: رژیم آخوندی از آوریل سال ۲۰۰۷پروژه‌های اتمی خود را وارد مرحله جدیدی کرده و برای اولین بار یک مرکز فرماندهی و مدیریت واحد برای تکمیل پروژه ساخت بمب اتمی به نام حوزه توسعه کاربرد فن‌آوریهای پیشرفته تأسیس کرده است. این مرکز فرماندهی در همان محل سایت لویزان ۲تشکیل شده و تکامل یافته و گسترش یافته، مرکزی است که از سال ۲۰۰۴در آنجا وجود داره. این مرکز فرماندهی، یک ارگان مستقل در وزارت دفاع است و معاونتها و زیرمجموعه‌های خودش رو داره. این مرکز که به سایت مژده معروف است، تحت ریاست مهندس محسن فخری زادهٴ مهابادی می‌باشد. محسن فخری زاده، ۴۷ساله است و متخصص مهندسی هسته‌یی و از اعضای سپاه پاسداران است. او به‌طور مستقیم به وزیر دفاع، مصطفی محمد نجار وصل است.
 
== افشای دو سایت جدید و افشای تولید چاشنی شدیدالانفجار ==
افشای برنامه هسته‌یی ایران –۲مهر ۱۳۸۸- افشای دو سایت جدید و افشای تولید چاشنی شدیدالانفجار
 
۲مهر ۱۳۸۸ – ۱۵اکتبر ۲۰۱۷: کنفرانس مطبوعاتی مقاومت ایران در پاریس


صبح پنجشنبه دوم مهرماه، در یک کنفرانس مطبوعاتی در پاریس، مهدی ابریشمچی، مسئول کمیسیون صلح شورای ملی مقاومت ایران، یک مرکز و یک سایت فعال در پروژه ساخت کلاهکهای هسته‌یی رژیم را که تاکنون از سوی حکومت آخوندی به‌شدت مخفی نگاه داشته شده بود افشا کرد. این مرکز و سایت به‌طور مشترک، در زمینه آزمایش و ساخت مواد انفجاری بسیار قوی در ارتباط با سلاحهای هسته‌یی فعالیت می‌کند.
== افشای دو سایت جدید و تولید چاشنی شدیدالانفجار ==
۲مهر ۱۳۸۸  (۱۵اکتبر ۲۰۱۷)، صبح پنجشنبه دوم مهرماه، در یک کنفرانس مطبوعاتی در پاریس، مهدی ابریشمچی، مسئول کمیسیون صلح شورای ملی مقاومت ایران، یک مرکز و یک سایت فعال در پروژه ساخت کلاهک‌های هسته‌یی رژیم را که تاکنون از سوی جمهوری اسلامی به‌شدت مخفی نگاه داشته شده بود، افشا کرد. این مرکز و سایت به‌طور مشترک، در زمینه آزمایش و ساخت مواد انفجاری بسیار قوی در ارتباط با سلاح‌های هسته‌یی فعالیت می‌کند.


در کنفرانس پاریس، توضیحاتی در مورد دو مرکز مخفی رژیم که مستقیماً درگیر فعالیت برای تولید سلاحهای هسته‌یی هستند داده شد. این دو مرکز برای تحقیق و تولید سیستمهای انفجاری جهت بمب اتمی به‌کار گرفته می‌شوند. در واقع سیستم انفجاری بمب اتمی در مرکز تحقیقات فن‌آوری انفجاری ضربه (میتفاز) در دست تحقیق، آزمایش و ساخت است. این مرکز به وزارت دفاع رژیم وابسته است.
در کنفرانس پاریس، توضیحاتی در مورد دو مرکز مخفی رژیم ایران که مستقیماً درگیر فعالیت برای تولید سلاح‌های هسته‌یی هستند داده شد. این دو مرکز برای تحقیق و تولید سیستم‌های انفجاری جهت بمب اتمی به‌کار گرفته می‌شوند. در واقع سیستم انفجاری بمب اتمی در مرکز تحقیقات فن‌آوری انفجاری ضربه (میتفاز) در دست تحقیق، آزمایش و ساخت است. این مرکز به وزارت دفاع رژیم وابسته است.


== اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران ==
== اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران ==
۱۷آبان ۱۳۹۰-۸نوامبر ۲۰۱۱: دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران طی اطلاعیه‌یی اقدامات جدید رژیم ایران در دستیابی به تسلیحات اتمی را فاش کرد. در این اطلاعیه آمده است: «پروژه دستیابی به بمب اتمی در ستادی به‌ریاست محسن فخری‌زاده مهابادی کنترل می‌شود که اسم آن را برای رد گم کنی به‌طور مستمر عوض می‌کنند. بسیاری از مدارکی که نشان می‌دهد رژیم ایران در پی دستیابی به سلاح اتمی است، به امضای محسن فخری‌زاده و در مرکزی به نام آماد است. مرکز آماد یا سایت مژده همان مرکزی است که از مارس ۲۰۱۱ (فروردین ۱۳۹۰) به بعد زیر عنوان سپند (سازمان پژوهش‌های نوین دفاعی) نامگذاری شده و تحت نظارت سپاه پاسداران فعالیت می‌کند.
۱۷آبان ۱۳۹۰ (۸نوامبر ۲۰۱۱دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران طی اطلاعیه‌یی اقدامات جدید رژیم ایران در دستیابی به تسلیحات اتمی را فاش کرد. در این اطلاعیه آمده است: <blockquote>«پروژه دستیابی به بمب اتمی در ستادی به‌ریاست محسن فخری‌زاده مهابادی کنترل می‌شود که اسم آن را برای رد گم کنی به‌طور مستمر عوض می‌کنند. بسیاری از مدارکی که نشان می‌دهد رژیم ایران در پی دستیابی به سلاح اتمی است، به امضای محسن فخری‌زاده و در مرکزی به نام آماد است. مرکز آماد یا سایت مژده همان مرکزی است که از مارس ۲۰۱۱ (فروردین ۱۳۹۰) به بعد زیر عنوان سپند (سازمان پژوهش‌های نوین دفاعی) نامگذاری شده و تحت نظارت سپاه پاسداران فعالیت می‌کند. این مرکز ابتدا در سایت شیان لویزان در تهران مستقر شد که در می ۲۰۰۳ (اردیبهشت ۱۳۸۲) توسط مقاومت ایران افشا گردید. بعد از این افشاگری، رژیم ایران آن‌ را به‌طور کامل منهدم کرد و برای پوشاندن آثار اورانیوم غنی شده، تمامی خاک آن را تعویض نمود و فعالیت‌های آن به سایت مژده (لویزان ۲) در جنب دانشگاه مالک اشتر و زیرمجموعه‌های آن منتقل شد.»<ref>اطلاعیه‌ی شورای ملی مقاومت - ۱۷ آبان ۱۳۹۰</ref></blockquote>
 
این مرکز ابتدا در سایت شیان لویزان در تهران مستقر شد که در مه ۲۰۰۳ (اردیبهشت ۱۳۸۲) توسط مقاومت ایران افشا گردید. بعد از این افشاگری، رژیم ایران آن‌ را به‌طور کامل منهدم کرد و برای پوشاندن آثار اورانیوم غنی شده تمامی خاک آن را تعویض نمود و فعالیتهای آن به سایت مژده (لویزان ۲) در جنب دانشگاه مالک اشتر و زیرمجموعه‌های آن منتقل شد.


== افشای تلاش‌های ”فعالِ ”رژیم در برنامه تسلیحات اتمی ==
== افشای تلاش‌های رژیم ایران در برنامه تسلیحات اتمی ==
افشای برنامه هسته‌یی ایران – ۲۲اردیبهشت ۱۳۹۱- افشای ۷بخش و ۶۰تن از کارشناسان اتمی
۲۲اردیبهشت ۱۳۹۱ (۱۱می ۲۰۱۲در آستانه‌ مذاکرات وین بین رژیم ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، مقاومت ایران افشاگری بزرگ دیگری را در مقابل دید جهانیان قرار داد که به‌طور وسیع در مطبوعات مهم دنیا منتشر شد. سازمان مجاهدین خلق ایران ضمن برملا کردن ادامه تلاش‌های فعال جمهوری اسلامی در برنامه تسلیحات اتمی، ۷بخش و ۶۰تن از کارشناسان و فرماندهان دست‌اندرکار تحقیق و طراحی بمب اتمی جمهوری اسلامی را افشا کرد.
 
۲۲اردیبهشت ۱۳۹۱- ۱۱می ۲۰۱۲: در آستانهٴ مذاکرات وین بین رژیم ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، مقاومت ایران افشاگری بزرگ دیگری را در مقابل دید جهانیان قرار داد که به‌طور وسیع در مطبوعات مهم دنیا منتشر شد. سازمان مجاهدین خلق ایران ضمن برملا کردن ادامه تلاش‌های فعالِ رژیم در برنامه تسلیحات اتمی، ۷بخش و ۶۰تن از کارشناسان و فرماندهان دست‌اندرکار تحقیق و طراحی بمب آخوندها را افشا کرد.


== افشای سایت جدید اتمی رژیم ایران با اسم رمز «معدن شرق» ==
== افشای سایت جدید اتمی رژیم ایران با اسم رمز «معدن شرق» ==
۲۰تیر ۱۳۹۲- ۱۱ژوئیه ۲۰۱۳: مقاومت ایران یک سایت جدید اتمی رژیم ایران با اسم رمز «معدن شرق» را افشا کرد. این سایت در درون یک رشته تونل‌ها در زیر کوهی در حوالی شهر دماوند واقع در شمال تهران قرار دارد. این سایت تحت نظر محسن فخری‌زاده مهره کلیدی برنامه اتمی رژیم و یک افسر سپاه پاسداران است که آژانس خواستار مصاحبه با اوشده ولی به نتیجه نرسیده است، می‌باشد
۲۰تیر ۱۳۹۲ (۱۱ژوئیه ۲۰۱۳مقاومت ایران یک سایت جدید اتمی رژیم ایران با اسم رمز «معدن شرق» را افشا کرد. این سایت در درون یک رشته تونل‌ها در زیر کوهی در حوالی شهر دماوند واقع در شمال تهران قرار دارد. این سایت تحت نظر محسن فخری‌زاده، مهره کلیدی برنامه اتمی رژیم و یک افسر سپاه پاسداران است. آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خواستار مصاحبه با اوشده ولی به نتیجه نرسیده است.
 
== افشای جابه‌جایی سایت اتمی پژوهش نوین دفاعی، «سپند» ==
افشای برنامه هسته‌یی ایران – ۱۸مهر ۱۳۹۲-افشای جابه‌جایی سایت اتمی پژوهش نوین دفاعی، «سپند»
 
۱۸مهر ۱۳۹۲- ۱۱اکتبر ۲۰۱۳: کنفرانس مطبوعاتی مقاومت ایران در پاریس
 
مقاومت ایران جابه‌جایی سایت اتمی پژوهش نوین دفاعی، «سپند» از سوی رژیم ایران برای اغفال جامعه جهانی و رد گم کردن در مقابل هر بازدید احتمالی را افشا کرد. آقای مهدی ابریشمچی مسئول کمسیون صلح شورای مقاومت ایران در این کنفرانس اعلام کرد: فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران سازمان پژوهش نوین دفاعی به نام «سپند» را که مرکز تحقیقات و طراحی بخش بمب‌سازی پروژه اتمی آخوندهاست، به خیابان پاسداران - میدان نو بیناد - خیابان حسین لنگری (اقدسیه) - خیابان صنایع روبه‌روی بیمارستان چمران وابسته به وزارت دفاع رژیم، منتقل کرده است.


اطلاعات محل جدید «سپند» کاملاً طبقه‌بندی شده و سری است و رژیم با تمام قوا تلاش کرده است که این اطلاعات و محل جدید کاملاً مخفی بماند.
== افشای جابه‌جایی سایت اتمی پژوهش نوین دفاعی «سپند» ==
۱۸مهر ۱۳۹۲ (۱۱اکتبر ۲۰۱۳)، در یک کنفرانس مطبوعاتی در پاریس، مقاومت ایران جابه‌جایی سایت اتمی پژوهش نوین دفاعی، «سپند» از سوی رژیم ایران برای اغفال جامعه جهانی و رد گم کردن در مقابل هر بازدید احتمالی را افشا کرد. آقای مهدی ابریشمچی مسئول کمسیون صلح شورای مقاومت ایران در این کنفرانس اعلام کرد: «<blockquote>«فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران سازمان پژوهش نوین دفاعی به نام «سپند» را که مرکز تحقیقات و طراحی بخش بمب‌سازی پروژه اتمی آخوندهاست، به خیابان پاسداران - میدان نو بیناد - خیابان حسین لنگری (اقدسیه) - خیابان صنایع، روبه‌روی بیمارستان چمران وابسته به وزارت دفاع رژیم، منتقل کرده است. اطلاعات محل جدید «سپند» کاملاً طبقه‌بندی شده و سری است و رژیم با تمام قوا تلاش کرده است که این اطلاعات و محل جدید کاملاً مخفی بماند.»</blockquote>


== افشای سایت اتمی اعلام نشده درصنایع نظامی اصفهان ==
== افشای سایت اتمی اعلام نشده درصنایع نظامی اصفهان ==
۲۷آبان ۱۳۹۲-۱۸نوامبر ۲۰۱۳: کنفرانس مطبوعاتی مقاومت ایران در پاریس. مهدی ابریشمچی، مسئول کمیسیون صلح شورای ملی مقاومت ایران در یک کنفرانس مطبوعاتی در پاریس وجود یک سایت دیگر اتمی اعلام نشده را فاش کرد. این سایت با نام کد شده «۰۱۲» در ۱۰کیلومتری شهر مبارکه، در مرکز استان مرکزی ایران قرار دارد.
۲۷آبان ۱۳۹۲ (۱۸نوامبر ۲۰۱۳مهدی ابریشمچی، در یک کنفرانس مطبوعاتی در پاریس وجود یک سایت دیگر اتمی اعلام نشده رٰژیم ایران را فاش کرد. این سایت با نام کد شده «۰۱۲» در ۱۰کیلومتری شهر مبارکه، در مرکز استان اصفهان قرار دارد. کارهای این سایت در سال ۲۰۰۵ شروع شده و در کمال مخفی‌کاری ساخته شده و در یک منطقه بزرگ نظامی استتار شده است.
 
کارهای این سایت در سال ۲۰۰۵شروع شده و در کمال مخفی‌کاری ساخته شده و در یک منطقه بزرگ نظامی استتار شده است.
 
== هسته‌یی رژیم ایران و افشای جزئیات جدیدی از پنهانکاری در تأسیسات نظامی سایت پارچین ==
افشای برنامه هسته‌یی ایران - ۱۶آبان ۱۳۹۳- افشای نصب مخفیانهٴ مخازن انفجار در تأسیسات نظامی پارچین
 
۱۶آبان ۱۳۹۳- ۷نوامبر ۲۰۱۴: کنفرانس مطبوعاتی مقاومت ایران در دفتر شورای ملی مقاومت در واشینگتن.
 
مقاومت ایران طی یک کنفرانس مطبوعاتی در دفتر شورای ملی مقاومت در واشینگتن از جزییات جدیدی از پنهانکاریهای هسته‌یی رژیم آخوندی در تأسیسات نظامی سایت پارچین پرده برداشت و نصب مخفیانه مخازن انفجاری در این تأسیسات را فاش کرد. در این کنفرانس فاش شد: دو مخزن انفجاری در پارچین وجود دارد که توسط شرکت آذرآب از شرکتهای قرارگاه ضدخاتم‌الانبیاء سپاه پاسداران ساخته شده‌اند. کسی که بر این طرح نظارت دارد سعید برجی نام دارد که از سرکردگان سپاه پاسداران است. در این کنفرانس مطبوعاتی، اسامی تعدادی دیگری از دست‌اندرکاران پروژه مخفی پارچین فاش شد از جمله هاشم نظام آبادی مدیر عامل شرکت معدنی کاوه پارس، محمد شریف سلطانی، غلامحسین کاتوزیان، سید محمدرضا سجادی و سید حسن امامی.
 
مقاومت ایران هچنین فاش ساخت که دو مخزن انفجاری با مختصات خاص برای آزمایشات ویژه به‌منظور استفاده در آزمایشهای ضربه انفجاری در پروژه تسلیحات هسته‌یی توسط شرکت آذر آب، از شرکتهای قرارگاه (ضد) خاتم‌الانبیا از ارگانهای سپاه پاسداران تولید شدند. حساسیت پروژه به‌عنوان پروژه خاص با اطلاعات طبقه‌بندی شده به‌حدی بود که فقط دو نفر در این شرکت طرح کامل ساخت را داشتند.


در کنفرانس مطبوعاتی در دفتر شورای ملی مقاومت در واشینگتن هم‌چنین فاش شد که دفتر همکاریهای فن‌آوری و نوآوری ریاست‌جمهوری رژیم که درگیر دور زدن تحریم‌ها و کسب اطلاعات غیرقانونی در زمینه سلاحهای کشتار جمعی از جمله سلاح اتمی است، در جذب و به‌کارگیری متخصصان از روسیه، روسیه سفید و اوکراین فعال شدند.
== افشای جزئیات جدیدی از پنهان‌کاری در تأسیسات نظامی سایت پارچین ==
۱۶آبان ۱۳۹۳ (۷نوامبر ۲۰۱۴)، مقاومت ایران طی یک کنفرانس مطبوعاتی در دفتر شورای ملی مقاومت در واشینگتن از جزییات جدیدی از پنهانکاری‌های هسته‌یی جمهوری اسلامی در تأسیسات نظامی سایت پارچین پرده برداشت و نصب مخفیانه مخازن انفجاری در این تأسیسات را فاش کرد. در این کنفرانس فاش شد، دو مخزن انفجاری در پارچین وجود دارد که توسط شرکت آذرآب از شرکت‌های قرارگاه خاتم‌الانبیاء سپاه پاسداران ساخته شده‌اند. کسی که بر این طرح نظارت دارد سعید برجی نام دارد که از سرکردگان سپاه پاسداران است. در این کنفرانس مطبوعاتی، اسامی تعدادی دیگری از دست‌اندرکاران پروژه مخفی پارچین فاش شد، از جمله هاشم نظام آبادی مدیر عامل شرکت معدنی کاوه پارس، محمد شریف سلطانی، غلامحسین کاتوزیان، سید محمدرضا سجادی و سید حسن امامی.


== افشای جزئیات سایت اتمی «به‌کلی سری» زیرزمینی لویزان ۳ ==
مقاومت ایران هچنین فاش ساخت که دو مخزن انفجاری با مختصات خاص برای آزمایشات ویژه به‌منظور استفاده در آزمایش‌های ضربه انفجاری در پروژه تسلیحات هسته‌یی توسط شرکت آذر آب تولید شدند. حساسیت پروژه به‌عنوان پروژه خاص با اطلاعات طبقه‌بندی شده به‌حدی بود که فقط دو نفر در این شرکت طرح کامل ساخت را داشتند.
افشای برنامه هسته‌یی ایران – ۵اسفند ۱۳۹۳- افشای جزییات سایت اتمی «به‌کلی سری» و زیرزمینی لویزان ۳


۵اسفند ۱۳۹۳-۲۴فوریه ۲۰۱۵: کنفرانس مطبوعاتی مقاومت ایران در کلوپ ملی خبرنگاران، واشینگتن.
در این کنفرانس مطبوعاتی هم‌چنین فاش شد که دفتر همکاری‌های فن‌آوری و نوآوری ریاست‌جمهوری رژیم ایران که درگیر دور زدن تحریم‌ها و کسب اطلاعات غیرقانونی در زمینه سلاح‌های کشتار جمعی از جمله سلاح اتمی است، در جذب و به‌کارگیری متخصصان از روسیه، روسیه سفید و اوکراین فعال شده‌اند.


مقاومت ایران طی یک کنفرانس مطبوعاتی در کلوپ ملی خبرنگاران در واشینگتن از پنهانکاریهای جدید هسته‌یی رژیم آخوندی پرده برداشت و جزییات سایت به‌کلی سری اتمی زیرزمینی لویزان 3را افشا کرد.
== افشای جزئیات سایت اتمی به‌کلی سری زیرزمینی لویزان ۳ ==
۵اسفند ۱۳۹۳ (۲۴فوریه ۲۰۱۵)، مقاومت ایران طی یک کنفرانس مطبوعاتی در کلوپ ملی خبرنگاران در واشینگتن از پنهانکاری‌های جدید هسته‌یی جمهوری اسلامی پرده برداشت و جزییات سایت به‌کلی سری اتمی زیرزمینی لویزان ۳ را افشا کرد.


در شروع کنفرانس مطبوعاتی واشینگتن سونا صمصامی نماینده شورای ملی مقاومت ایران در آمریکا، اظهار داشت:
در شروع کنفرانس مطبوعاتی واشینگتن، سونا صمصامی نماینده شورای ملی مقاومت ایران در آمریکا، اظهار داشت:


«آنچه امروز افشا می‌کنیم، وجود یک سایت مخفی فعال و موازی است که برای تحقیق و توسعه و نیز غنی‌سازی اورانیوم استفاده می‌شود. این سایت جدید «لویزان نام دارد. این سایت در شمال شرق تهران واقع شده است.
«آنچه امروز افشا می‌کنیم، وجود یک سایت مخفی فعال و موازی است که برای تحقیق و توسعه و نیز غنی‌سازی اورانیوم استفاده می‌شود. این سایت جدید «لویزان ۳» نام دارد. این سایت در شمال شرق تهران واقع شده است.»


== افشای همکاری رژیم ایران با کره شمالی در تولید سلاح اتمی ==
== افشای همکاری رژیم ایران با کره شمالی در تولید سلاح اتمی ==
۲٬۳۲۰

ویرایش

منوی ناوبری